Reklamace
Doufáme, že k reklamaci nikdy nebudete mít důvod. Pokud by však bylo s vaší objednávkou cokoli v nepořádku, vše rychle vyřešíme.
Kontrola zboží
Zboží, které od nás odchází, vždy kontrolujeme a dokonale balíme. Doporučujeme, abyste si zásilku před převzetím od dopravce rovněž překontrolovali. Pokud balík vykazuje stopy porušení, nechte si jej rozbalit a případně rovnou uplatněte reklamaci. Pokud zjistíte poškození zboží po převzetí, uplatněte reklamaci do 3 dnů ode dne doručení zboží u dodavatele nebo kurýrní služby.
Kvalita zboží
V našem internetovém obchodě winelink.cz prodáváme výhradně zboží prvotřídní kvality od prověřených dodavatelů. Při kompletaci objednávek se na vlastní oči vždy přesvědčíme, že je v patřičném stavu, avšak pod obal nevidíme. Ve výjimečných případech se může stát, že s výrobkem není něco v pořádku. Záleží nám na vaší spokojenosti, proto nás o tom vždy informujte. Všechny reklamace řešíme obratem buď výměnou zboží, nebo adekvátní náhradou. Pokud byste nám chtěli něco poslat k reklamaci, adresa je: Malinová 5, Praha 10. O průběhu reklamace se můžete informovat na emailu: info@winelink.cz nebo na tel: 775 691 887.
Záruka vrácení peněz
Nákupy u nás jsou naprosto bezrizikové. Pokud omylem koupíte něco, co jste vlastně nechtěli, nic se neděje. Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu a my Vám peníze vyplatíme zpět.
Jak postupovat?
1. Vracené předměty nesmějí být poškozeny. Zboží určené ke konzumaci nesmí být načaté nebo otevřené.
2. Zboží dobře zabalte (ideálně použijte původní obaly) a pošlete nám je na adresu: winelink.cz, Malinová 5, Praha 10 – Zahradní Město, 106 00. Do zásilky přidejte kopii dokladů o nákupu a připojte zmínku, že věci vracíte. Zásilku pošlete jako obyčejný balík, nikoli na dobírku.
3. Plná cena za zboží vám bude obratem vrácena převodem na účet.
Pokud se rozhodnete zrušit objednávku před expedicí, je toto možné provést po dohodě s dodavatelem elektronickou formou (info@winelink.cz)